Pagini

sâmbătă, 5 aprilie 2014

National Geographic Traveler

Revista National Geographic Traveler, ediţia de primavară 2014, la care am şi eu onoarea să fiu părtaş, a apărut pe piaţă. Pe lângă faptul că nu-mi vine nici azi să cred că scriu pentru National Geographic, pot spune că în acest număr am o coloană despre satul Criţ.

Miroase frumos, da, îmi place înainte de orice să miros revistele National Geographic aşa cum fac şi cu cărţile pe care le cumpăr. Revista arată bine, pozele sunt frumoase. O menţiune pentru pozele lui Bogdan Croitoru.

Pe lângă coloana scrisă de mine veţi mai găsi poveşti despre Delta Dunării, o interesantă incursiune în istoria iei Româneşti, un articol despre cicloturism şi multe alte articole legate de destinaţii externe.

Destule motive ca să cumpăraţi revista şi apoi să exploraţi voi înşivă unele dintre destinaţiile descrise în revistă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu