Pagini

luni, 17 noiembrie 2014

#puiemonta

Aseară târziu, Ion Iliescu ieşea gârbovit, supărat şi îngândurat pe uşa psdului. În sfârşit, comunismul părăseşte România...

Wow, sunt multe de spus. Sunt copleşit şi fericit. Lupta mea impotriva psd-ului, acest partid de ciocoi, hoţi şi minicinoşi, a ajuns la final.

Mulţi m-au crezut nebun când au aflat că am stat peste 5 ore la coadă în Londra doar ca să votez. Iar răspunsul lor mă scoate din minţi chiar şi acum: "Dar de ce?! Oricum nu contează, că e doar primul tur." Oh, cât de mult greşeau oamenii ăştia. Am stat la coadă ca să votez nu doar pentru că este dreptul fundamental al oricărei democraţii pentru care mii de oameni au murit în '89, dar a fost modul meu de a arăta românilor cum sunt umilit de statul meu reprezentat de incompeteţi ca Ponta, Corlăţean sau Dragnea. În tăcere, timp de 5 ore, v-am arătat cum noi stăm la coadă pentru democraţie.

Două săptămâni mai târziu voi ne-aţi răzbunat, indiferent că aţi fost în ţară sau oriunde în lumea asta. Iar cei care în turul 2 au stat la coadă, chiar şi 10 ore fără să poată vota, trebuie să ştie că nu au stat deloc în zadar. Limitarea dreptului lor de a vota ne-a înverşunat să nu lăsăm jigodiile psdiste să ne fure ţara, să le dăm o lecţie despre bun-simţ. Am ieşit în stradă cu miile, am protestat, am scandat şi am votat pentru o Românie mai curată. Fără voi toate astea nu s-ar fi întâmplat. Laur, Irina şi toţi ceilalţi pe care nu vă cunosc, chiar sunteţi eroi. Aţi luptat pentru ţara voastră, aţi demascat un regim populist până în măduva oaselor. Bravo, am câştigat.

Cine crede că acum mierea va începe să curgă pe Dâmboviţa, se înşeală amarnic. Iohannis trebuie să dovedească foarte repede că este un preşedinte al dreptăţii, PNL-ul trebuie să scape de indivizi ca Vozganian, Chiuariu sau Blaga, imunitatea pentru fapte penale trebuie să dispară, traseismul politic trebuie oprit iar cei vinovaţi de fraudele de la referendumul din 2012 şi de la alegerile prezidenţiale de acum trebuie pedepsiţi.

Acum, înapoi la treabă. Promit că e ultimul post politic pentru o perioadă lungă.

#puiemonta

PS. Nu sunt afiliat politic, nu am câştigat nimic material de pe urma acestor alegeri, nici măcar un litru de ulei. Ba chiar am avut, şi încă am, reţineri în ce îl priveşte pe Iohannis, analizând activitatea sa politică la nivel naţional, implicarea sa in coaliţia Grivco, neimplicarea sa în curăţarea PNL-ului de oamenii corupţi. Dar pentru moment are sprijinul meu. Am luptat doar pentru a vedea ţara asta liberă de hoţia şi minciuna psdistă, cancerul politicii româneşti din ultimii 25 de ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu