Pagini

luni, 12 ianuarie 2015

Instagram 2014

În 2014 Instagram a reuşit să atingă 300 de milioane de conturi, depăşind în acest fel platforma Twitter. În era telefoanelor mobile, toate cu o cameră foto, nici nu e de mirare. Dacă tot e aşa de popular, atunci zic să postez aici un mic top cu cele mai apreciate poze pe care le-am  urcat in 2014 pe Instagram. Pentru că fac poze atât cu dslr-ul dar şi cu telefonul, am decis să am două conturi, unul pentru fiecare. Mai jos sunt cele mai populare poze făcute cu telefonul (cont @bydaniel.me), celelalte urmând a fi prezentate pe blogul Covinnus Travel.


Locul 5 este adjudecat de o poză pe care am facut-o in curtea palatului de la Mogoşoaia intr-o frumoasă zi de primăvară târzie. Un superb câmp de irişi se întindea în faţa mea pe o lungime considerabilă. 

Pe locul 4 se găseşte un apus de soare fotografiat în Trieste de pe Molo Audace.


A treia fotografie îmi aduce aminte de o tură până la Snagov cu un grup de japonezi. Nu pot să uit bucuria acestor oameni de a alerga prin câmpurile de floarea soarelui, pentru că da, am oprit de mai multe ori. M-am minunat şi eu de bucuria excesivă a japonezilor aşa că odată ajuns acasă am studiat puţin această plantă. Cea mai importantă arie de cultivare a acestei plante se află in Europa de sud-est, urmată de mici zone prin Asia, America (sud, nord) şi puţin în Africa de Sud. Nu şi în Japonia. Ca o curiozitate, menţionez faptul că cea mai înaltă plantă de floarea soarelui a atins înălţimea de 8m23cm!

Locul 2 este primit de superbul parc natural de la Plitvice, Croaţia. Acest parc este atât de magnific incât şi cu o cameră ieftină poţi face poze de pus în ramă. Cele 16 lacuri, adevărate baraje naturale formate din travertin, reprezintă raiul pe pământ. Atenţie, zona este foarte populară aşă ca dacă vreţi să vizitaţi acest parc încercaţi să evitaţi sezonul de vară.

Marele premiu revine unei poze pe care am facut-o in Munţii Bucegi, zona Bran.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu