Pagini

vineri, 17 aprilie 2015

Când logica şi gramatica sunt nimicite de religie

Nu aveam de gând să mai scriu încă un post pe teme religioase dar am văzut că ăsta mic a lu' Nectarie e tare activ pe Facebook. Postează, editează filme, cugetă şi are grijă de noi.

O postare mi-a tras atenţia când tocmai mă pregăteam să revin la credinţa în Yhwh. După ce am citit-o am decis că nu mai am nicio şansă să-l gasesc pe Yhwh şi e mai bine să îmi văd de viaţa mea tristă şi lipsită de sens. Sunt sigur că şi alţii vor proceda la fel când vor citi postarea de mai jos, accesibilă şi aici, atâta timp cât nu va fi ştearsă.



Pe bune măi Arsenie a lu' Boca?! Nouă neamuri, dar de ce Boca nu opt, şapte sau 30? La acest citat peste 6000 de persoane au dat un creştinesc Like ca într-o abluţiune orgiastică. Mai mult de atât, aproape 1500 de bigoţi au distribuit mesajul futil, poate chiar mefistofelic.

Partea bună e că de acum înainte ştiu că pot să-mi bat copilu' la greu pentru toate greşelile pe care le fac eu. Să nu se mai ostenească bunul Yhwh. Lăsând gluma la o parte , cea mai interesantă parte vine abia la comentariile creştinilor. Aşa adunătură de călăi ai gramaticii româneşti nu am văzut vreodată. În primul rând, dragi ortodoxi  (citat din Grapini), nu vă mai rugaţi pentru că dupa aceste torturi aplicate necreştineşte limbii române veţi ajunge drept în iad. Dumnezeu nu iartă aşa ceva! Nouă generaţii vor suferi pentru păcatele voastre.

Dar mai bine să luam câteva exemple ale acestor minţi estropiate.

Evident, enunţurile "iartă-ne" şi "iartă-mă" s-au lăsat cu urmări grave. 20 de persoane au căzut direct în flăcările iadului la acest test. Au fost urmaţi imediat de o doamnă care a debitat elucubraţia "damile" in fraza anacolută "Doamne iartama ca sunt o pacatoasa si nu lasa pacatele sa le traga copii sau nepotii mei damile doamne mie Amin".



Telenovelele apar şi ele cu suculenţa specifică lor. Astfel, Veronica aruncă un mic blestem în joc şi apoi îşi spune durerea: "Asa să dea dumnezeu la femeia aia din cheia care a vrut să mi ia bărbatul dar și el le trage că ia plăcut să meargă la ea vor plăti lacrimile mele amin". Ce Games of Throne, uite aici acţiune. Blesteme, fantezie, dragoste, dramă şi durere. Religia e noul Hollywood.


Alin Boss (ce nume Dumnezeiesc), avându-l pe Isus la poza de profil, încheie apoteotic: "asaie adevarat". 

Dragă Arsenie Boca, ţinând cont că ai fost maestrul levitaţiei, că ai avut capacitatea de a fi prezent în două locuri în acelaşi timp, că te înconjurai de flăcări în timpul rugăciunilor, te rog creştineşte ca atunci când habotnicii îţi ling crucea să le bagi ceva gramatică de bază in cap. Ştiu că nu e uşor ce-ţi cer, dar măcar încearcă.  Mulţumesc.

Constat că nicio instituţie nu-şi bate joc mai mult de suferinţele lui Arsenie Boca decât biserica ortodoxă care promovează aceste poveşti SF despre el.

Pentru imparţialitate trebuie să menţionez că şi pe unele pagini ateiste de pe Facebook am văzut crime comise impotriva gramaticii. Cu siguranţă nu aşa de multe sau de nimicitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu